DutchVideo 2019

Verworpen door de wereld, uitverkoren door God

Hoewel gij verworpen zijt door sommige mensen, zijt gij bij Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus, uitverkoren en kostbaar en Zijn eigendom. Dat is uw roeping; ook Christus heeft geleden, om uwentwil, en u daarmee een voorbeeld gegeven. Treed dus in de voetsporen van Hem! (After clicking the video, wait for a moment until it plays.)

Gepubliceerd op 2 september 2019 door Evangelical Endtime Machine International & Heiscoming12

Please share and do not change © BC

 

Volledige weergave:

Hallo, welkom! Op 2 september 2019 bracht de bode engel de volgende boodschap Gods over aan eindtijdprofeet Benjamin Cousijnsen.

Shalom! Ik begroet u in de almachtige Naam van Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus. Kadosh, Heilig is de Here! Hij is de Koning der koningen!

Voorwaar, gij echter zijt uitverkoren, omdat Hij goedertieren is.
Hoewel gij verworpen zijt door sommige mensen, zijt gij bij Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus, uitverkoren en kostbaar en Zijn eigendom.

1 Petrus 2, vers 21  Want hiertoe zijt gij geroepen, daar ook Christus voor u geleden heeft en u een voorbeeld heeft nagelaten, opdat gij in zijn voetstappen zoudt treden.
En vers 25  Want gij waart dwalende als schapen, maar thans hebt gij u bekeerd tot de herder en hoeder van uw zielen.
1 Petrus 4, vers 13 en 14  Integendeel, verblijdt u naarmate gij deel hebt aan het lijden van Christus, opdat gij u ook met vreugde zult mogen verblijden bij de openbaring zijner heerlijkheid. Indien gij door de naam van Christus smaad lijdt, zijt gij zalig, daar de Geest der heerlijkheid en de Geest Gods op u rust.
Vers 8  Hebt bovenal bestendige liefde jegens elkander, want de liefde bedekt tal van zonden.
En vers 10  Dient elkander, een ieder naar de genadegave, die hij “of zij” ontvangen heeft, als goede rentmeesters over de velerlei genade Gods.
En 1 Petrus 3, vers 3 tot en met 5  Uw sieraad zij niet uitwendig: het vlechten van haar, het omhangen van goud of het dragen van gewaden, maar de verborgen mens uws harten, met de onvergankelijke tooi van een zachtmoedige en stille geest, die kostbaar is in het oog van God. Want aldus tooiden zich ook weleer de heilige vrouwen, die hoopten op God, onderdanig aan haar mannen.
Vers 7  Desgelijks gij, mannen, leeft verstandig met uw vrouwen, als met brozer vaatwerk, en bewijst haar eer, daar zij ook medeërfgenamen zijn van de genade des levens, opdat uw gebeden niet belemmerd worden.
En vers 12 tot en met 18  Want de ogen des Heren zijn op de rechtvaardigen, en zijn oren tot hun smeking, maar het aangezicht des Heren is tegen hen, die het kwade doen. En wie zal u kwaad doen, als gij u beijvert voor het goede? Al moest gij lijden om de gerechtigheid, toch zijt gij zalig. Doch vreest niet voor hun dreiging, en laat u niet verschrikken. Maar heiligt de Christus in uw harten als Here, altijd bereid tot verantwoording aan al wie u rekenschap vraagt van de hoop, die in u is, doch met zachtmoedigheid en vreze, en met een goed geweten, opdat bij al het kwaad, dat men van u spreekt, zij, die uw goede wandel in Christus smaden, beschaamd gemaakt worden. Want het is beter te lijden, indien de wil van God dit eist, goed doende dan kwaad doende. Want ook Christus is eenmaal om de zonden gestorven als rechtvaardige voor onrechtvaardigen, opdat Hij u tot God zou brengen: Hij, die gedood is naar het vlees, maar levend gemaakt naar de geest.

Voorwaar, mijn naam is Blesía, en ben een bode engel Gods.

Hij heeft uw smarten gedragen, en werd verdrukt en geslagen en verbrijzeld, om u vrede te brengen!
Zijn lijden en striemen, en nog veel meer, heeft Hij op zich genomen, en tal van overtredingen. Voorwaar, gij zijt uitverkoren door God, en meer dan overwinnaar! Het volgende zegt men heel graag over u in de hel:

Jesaja 14, vers 10  Zij allen vangen aan tot u te zeggen: Ook gij zijt krachteloos geworden… tot zover.

Voorwaar, weersta de satan, en verbrijzel hem en zijn werken door een voorbeeld te zijn!
De Here sterkt u en geeft u kracht, en ontfermt zich over u, en Hij brenge u Zijn Shalom.

Johannes 3, vers 16 tot en met 21  Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe. Want God heeft zijn Zoon niet in de wereld gezonden, opdat Hij de wereld veroordele, maar opdat de wereld door Hem behouden worde. Wie in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld; wie niet gelooft, is reeds veroordeeld, omdat hij “of zij” niet heeft geloofd in de naam van de eniggeboren Zoon van God. Dit is het oordeel, dat het licht in de wereld gekomen is en de mensen de duisternis liever gehad hebben dan het licht, want hun werken waren boos. Want een ieder, die kwaad bedrijft, haat het licht, en gaat niet tot het licht, opdat zijn “of haar” werken niet aan de dag komen; maar wie de waarheid doet, gaat tot het licht, opdat van zijn “of haar” werken blijke, dat zij in God verricht zijn.

Ik ga nu, sprak Gods bode engel, Ruacha, Yeshu, Shalom!

 

Opmerking: Volledige tekstweergave voor doven, slechthorenden en anderstaligen
Use Google Translate and Bookmark it. Please share and do not change © BC
Vertalers in andere talen zijn zeer welkom

More messages on this website, also in English, Spanish, Portuguese, German, Filipino, Indonesian, Swahili, Surinamese, Korean, Polish and Russian!

Bron: Evangelicalendtimemachine.com