DutchVideo 2018

Veracht en door broeders en zusters verlaten

Ze was een gelovige. Als een zwart schaap werd ze veracht en in de steek gelaten. In de kerk had men zijn oordeel al klaar en ging dan apart zitten, omdat zij anders was. Na de kerkdienst gingen al die broeders en zusters naar huis met het woord van God… (After clicking the video, wait for a moment until it plays.)

Gepubliceerd op 18 dec 2018 door Evangelical Endtime Machine International & Heiscoming12

Please share and do not change © BC

 

Volledige weergave:

Hallo, van harte welkom! Op 18 december 2018 bracht de bode engel de volgende boodschap Gods over aan eindtijdprofeet Benjamin Cousijnsen.

Shalom! Ik begroet u in de almachtige Naam van Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus.

Voorwaar, hoor aandachtig, want de Here der heerscharen, heeft mij, Rafaël, gezonden.
Ik ben een bode engel Gods.

Voorwaar, zij was veracht en door broeders en door zusters verlaten.
Zij was een gelovige, hoewel ze door haar leven heen al van jongs af veel smarten gedragen had. Ook was ze vertrouwd met ziekte. En als een zwart schaap werd ze veracht en in de steek gelaten. In de kerk had men zijn oordeel al klaar over haar, en ze gingen dan apart zitten, want zij was anders. Na de kerkdienst gingen al die broeders en zusters naar huis met het woord van God.

Efeziërs 2, vers 8 tot en met 10  Want door genade zijt gij behouden, door het geloof, en dat niet uit uzelf: het is een gave van God; niet uit werken, opdat niemand roeme. Want zijn maaksel zijn wij, in Christus Jezus geschapen om goede werken te doen, die God tevoren bereid heeft, opdat wij daarin zouden wandelen.

Zij meenden behouden te zijn.
En als maaksel van de Heer dachten ze, dat hun werken goed waren en dat ze meer waren, en geen vrucht van de Heilige Geest hoefden te tonen!

Galaten 5, vers 14 tot en met 16  Want de gehele wet is in één woord vervuld, in dit: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. Indien gij echter elkander bijt en vereet, ziet dan toe, dat gij niet door elkander verslonden wordt. Dit bedoel ik: wandelt door de Geest en voldoet niet aan het begeren van het vlees.

Voorwaar!
Hoewel zij ook wel grote en kleine overtredingen gemaakt had, zou men niet moeten denken als de wereld, maar juist genade en liefde moeten tonen.

Galaten 5, vers 22  Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, zelfbeheersing.
En vers 25 en 26  Indien wij door de Geest leven, laten wij ook door de Geest het spoor houden. Wij moeten niet praalziek zijn, elkander tartend, elkander benijdend.

Mattheüs 7, vers 1 en 2  Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt; want met het oordeel, waarmede gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden, en met de maat, waarmede gij meet, zal u gemeten worden.
Mattheüs 12, vers 31  Daarom zeg Ik u: Alle zonde en lastering zal de mensen vergeven worden, maar de lastering van de Geest zal niet vergeven worden.
Vers 35 tot en met 37  Een goed mens brengt uit zijn goede schat goede dingen voort, en een slecht mens uit zijn boze schat boze dingen. Maar Ik zeg u: Van elk ijdel woord, dat de mensen zullen spreken, zullen zij rekenschap geven op de dag des oordeels, want naar uw woorden zult gij gerechtvaardigd worden, en naar uw woorden zult gij veroordeeld worden.
Mattheüs 18, vers 21 en 22  Toen kwam Petrus bij Hem en zeide: Here, hoeveel maal zal mijn broeder tegen mij zondigen en moet ik hem vergeven? Tot zevenmaal toe? Jezus zeide tot hem: Ik zeg u, niet tot zevenmaal toe, maar tot zeventig maal zevenmaal.
Mattheüs 20, vers 15 en 16  Staat het mij niet vrij met het mijne te doen, wat ik wil? Of is uw oog boos, omdat ik goed ben? Alzo zullen de laatsten de eersten en de eersten de laatsten zijn.
En Mattheüs 22, vers 37 tot en met 40  Hij zeide tot hem: Gij zult de Here, uw God, liefhebben met geheel uw hart en met geheel uw ziel en met geheel uw verstand. Dit is het grote en eerste gebod. Het tweede, daaraan gelijk, is: Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. Aan deze twee geboden hangt de ganse wet en de Profeten.

Voorwaar, overdenk deze boodschap, en laat Christus in u zien!
Ik ga nu, sprak Gods bode engel, Ruacha, Yeshu, Shalom!

En ook ik zeg u, Ruacha, Yeshu, Shalom!

 

Opmerking: Volledige tekstweergave voor doven, slechthorenden en anderstaligen
Use Google Translate and Bookmark it. Please share and do not change © BC
Vertalers in andere talen zijn zeer welkom

More messages on this website, also in English, Spanish, Portuguese, German, Filipino, Indonesian, Swahili, Surinamese, Korean, Polish and Russian!

Bron: Evangelicalendtimemachine.com