03-08-2017  Voorwaar, toekomstvoorspellers, hoor en luister aandachtig! Dit consult is speciaal voor u en komt regelrecht van JHWH, de enige, almachtige en waarachtige God van al wat is en was, en er ooit zal zijn. (After clicking the video, wait for a moment until it plays.)

Gepubliceerd op 3 aug 2017 door Evangelical Endtime Machine International (text adjusted below video)

Please share and do not change © BC

Volledige weergave:

Hallo, van harte welkom! Ik ben Profeet Benjamin Cousijnsen.

Shalom! Ik begroet u in de almachtige naam van Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus.

Voorwaar, dit consult is geheel gratis!
En u zegt ook: “Ik heb een belangrijk visioen gekregen over u, en ik kan u helpen bij het pad dat voor u het beste is”. Dit soort mediums, met een gratis consult, verschijnt soms zo plotseling in uw mailbox, of op de televisie, of u hoort het via de radio.

Voorwaar, toekomstvoorspellers, hoor en luister aandachtig!
Omdat u meent, dat u zonder een persoonlijke relatie met Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus, – zoals Christenen, die wederom geboren zijn – ook de toekomst te mogen voorspellen, wil Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus, ook u even, zonder dat u Hem heeft aangenomen in uw leven, de toekomst voorspellen: de hel! En dit consult is voor meer dan 100% betrouwbaar en is meer dan een visioen.

Voorwaar, God waarschuwt zowel de kerken, en al die zogenaamde profeten en waarzeggers met hun opengestelde praktijken, voor de duisternis!
Alles is vals. En hoe onschuldig dit ook lijkt, het is u openstellen voor de duisternis! Ga naar de Evangelicalendtimemachine.com, en typ maar eens in, in de balk, het woord ‘waarzeggerij’. En klik op de zoekbalk, en u zult de volle waarheid ontdekken over soortgelijke praktijken.

Als u vandaag nog luistert naar de ernstige waarschuwingen Gods, dan kunt u nog gered worden. 

Openbaring 20, vers 14 en 15  En de dood en het dodenrijk werden in de poel des vuurs geworpen. Dat is de tweede dood: de poel des vuurs. En wanneer iemand niet bevonden werd geschreven te zijn in het boek des levens, werd hij, “zij”, geworpen in de poel des vuurs.

Voorwaar, wie in de poel des vuurs geworpen wordt, zal eeuwig branden: voor eeuwig!
Dit is de plek voor al die valse voorspellers en leugenaars, onder andere. Voorwaar, stop ermee! En ga in gebed en vraag de Heer om vergeving, en bekeer u. Mijn naam is Revie en ben een bode engel Gods. Bestudeer de Bijbel, en ontdek dat er maar één weg is voor behoud, en dat is Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus! Er zijn maar twee wegen: Hemel en hel.
Ik ga nu, sprak de bode engel Gods, Ruacha, Yeshu, Shalom!

En ook ik zeg u, Ruacha, Yeshua, Shalom! Gods zegen

 

Opmerking: Volledige tekstweergave voor doven, slechthorenden en anderstaligen
Use Google Translate and Bookmark it. Please share and do not change © BC
Vertalers in andere talen zijn zeer welkom

More messages on this website, also in English, Spanish, Portuguese, German, Filipino, Indonesian, Swahili, Surinamese, Korean, Polish and Russian!

Bron: Evangelicalendtimemachine.com