DutchVideo 2012

Gods engel ontmaskert de sekte Jehova’s getuigen

ZEER GEDETAILLEERD VERTELT EEN ENGEL GODS OVER DE VALSE RELIGIE VAN DE JEHOVA’S GETUIGEN. IN GEHOORZAAMHEID AAN ONZE ENIGE WARE GOD GEVEN WE DEZE BOODSCHAP DOOR: JEZUS ZET ZIJN VOET TUSSEN DE SEKTE DEUR.

Gepubliceerd op 17 mei 2012 door Evangelische Eindtijdspace

Please share, and do not change © BC

Jehova getuigen

Volledige weergave:

Dit visioen heeft Benjamin gekregen op donderdagochtend 17 mei 2012.

Shalom Benjamin! Benjamin, doe uw ogen open… “Waar ben ik?” zei ik.

Ik stond buiten en ik zag een reusachtig gebouw, en las wat er op stond: ‘Koninkrijk der koninkrijken’.

Benjamin, dit koninkrijk is het enige koninkrijk, dat ze hier ooit zullen zien, hier op aarde.

Kijk, zei de engel, een bankje. Benjamin, ga er maar voor zitten. De engel zei: Openbaring 13, vers 9

Ze zijn trouwhartig, meer nog dan de Christenen; helaas zit hun boodschap vol verdraaiingen en bedrog.

Ze leren ook dat Jezus een geestelijk schepsel is, van de aartsengel Michael. Ook leren ze dat je je moet losmaken van je familie, vrienden…, omdat ze onlovigen zijn. Zelfs de keuzes en de denkpatronen worden veranderd door hen, zoals feesten, verjaardagen, kerst, oud- en nieuwjaar, Pasen, enzovoort.

Onder levensbedreigende situaties mogen ze geen bloedtransfusie doen.

Jezus Christus, die wij anders zien, is voor u, Benjamin, juist wel degene, die wel Zijn bloed gaf om u te redden. 

Deze sekte heeft een eigen richtlijn. De organisatie van satan sluit u uit, als u niet langs de deuren gaat!

God dienen vanuit uzelf en vanuit uw hart doe je niet. De organisatie beslist! Zonder organisatie is er geen eeuwig leven. Let op! Schuldgevoelens worden opgewekt. De organisatie gaat voor alles, zei de engel. Men mag ook niet een eigen mening hebben.

Alles wil satan besturen, zelfs die glimlach aan uw deur is vals! zei de engel Gods. 

Benjamin, in 1914 zou de wereld vergaan… daarna werd er 90 jaar bijgeteld.

Telkens zijn ze aan het rekenen en maken hun mensen zelfs bang. Als u in dit web valt van satan, zult u eerst een warm onthaal ervaren. Men zal erg geïnteresseerd zijn in u. Daarna zal men u stap voor stap helemaal overnemen en bang maken, en wetten opleggen. Deze mensen lopen, behalve het prediken, telkens met een rekenmachine rond.

‘Wie deze organisatie verlaat, keert God u de rug toe, en is uw eeuwig leven verspeeld’.

Daarom zal de organisatie beslissen, of er wel goedkeuring van God is. Iedere sekte aanhanger moet 5 uur per week getuigen; daarbij komt hun totale controle over uw leven en gedachten. Daarbij komen persoonlijke studies en bijeenkomsten. Zeker 10 uur zijn ze kwijt! Daar bovenop komt het prediken er nog bij. Veel mensen zijn verward geraakt door hun valse leer. Filippenzen 2, vers 5 tot 11

Ik zeg u, zei de engel Gods: Zei Jezus Christus niet: ‘Ik ben de Weg en de Waarheid en het Leven’?

‘Wie Mij volgt, zal nimmer in de duisternis wandelen, maar eeuwig leven hebben’.

U noemt zich Jehovah, Jehovah is de Almachtige God! zei de engel, u niet! Schaam u! 

Jesaja 9, vers 6, zei de engel. Jezus Christus, die u anders ziet, omdat u blind bent, wordt hierin genoemd.

Alleen Jezus heeft de macht om uw zonden te vergeven. Markus 2, vers 5 tot 7

En de engel gaf ook: Jeremia 32, vers 18

Jezus Christus deed wonderen, maar het grootste wonder is dat Hij de Zoon van God is, die ook de zonde op zich nam aan het kruis.

Hij overwon de dood, en gaf zeker wel Zijn bloed om de mensen te redden!

Bekeer u, met uw gemanipuleerde weten van de satan en leugens. Dit keer zal Jezus Christus, die opstond van de dood, en zich ook daarna vertoonde dat Hij leeft, Zijn voet tussen uw deur zetten. De ware liefde dwingt niet.  1 Corinthiërs 13, zei de engel.

Benjamin, dit was dan de boodschap over het koninkrijk der koninkrijken, dat ook vele huwelijken kapot heeft gemaakt.

Ik noem u geen Jehova’s getuigen; nu noemde ik uw naam. En telkens als deze naam genoemd wordt, heeft u zich vervloekt, zei de engel. Deze sekte moet zich bekeren tot Jezus Christus. 

Ze proberen het brein over te nemen voor totale controle.

Dit zei de engel over deze sekte.

Slaap lekker, Benjamin!

 

Opmerking: Volledige tekstweergave voor doven, slechthorenden en anderstaligen

Use Google Translate and Bookmark it. Deel deze belangrijke boodschappen!

Vertalers in andere talen zijn zeer welkom

More messages on this website, also in English, Spanish, Portuguese, German, Filipino, Indonesian, Swahili, Korean and Russian!

Bron:  Evangelicalendtimemachine.com