Hij is mijn nummer 1!

15-06-2017  Dank Hem voor je bescherming en zegeningen, en je huisdier, en mama en papa. Zing en dans maar lekker mee tot eer van God! (After clicking the video, wait for a moment until it plays.)

Gepubliceerd op 15 jun 2017 door Evangelical Endtime Machine International

Please share and do not change © BC

he-is-my-number-one-for-the-kids

Volledige weergave: 

3, 2, 1, Ja! Ah, ik ben al in beeld! Ah, O sorry, jongens. Hartelijk welkom allemaal bij de Evangelicalendtimemachine.com! Vandaag bracht de bode engel van God een hele mooie, bijzondere boodschap aan Profeet Benjamin Cousijnsen, en ja, ik wil het heel graag met jullie delen. Maakt niet uit hoor, als je groot bent, maar het is ook speciaal voor jullie kleintjes, ja. Okee, ik begin nu met de boodschap. Ga er maar voor zitten, ga maar lekker zitten en luister goed. De bode engel van God sprak, en zei:

Shalom! Dat betekent vrede.
Mijn naam is… oh, dat is moeilijk… Carolinach en ben een engel van God, en heet je welkom namens Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus.

Een vraag, van wie hou jij heel erg veel?
Wat zeg je?
De een die zegt, “Ik hou van mama”, en de andere, “Ik hou van papa”, en de andere zegt, “van mama en papa!” Ja natuurlijk. En de andere die houdt weer van iets anders. En ik hou van… kom eens eventjes in beeld… Pippi Langkous! Ja, ik ben helemaal gek van Pippi Langkous, want zij is zo’n sterke, ja, zo’n sterk kind. Zo wil ik ook zijn, maar dan voor de Heer!

Ja, en zo gaat het maar door…
De ene houdt van zijn diertjes, en de andere die houdt van lekker eten. Maar, nou okee, ik wijk af. Ik zal verdergaan. Waar was ik gebleven? Ehhh, oja! Maar is Yeshua HaMashiach, JHWH, Jezus Christus, niet de allerbelangrijkste? Ja, hè? Juist! En Hij wil graag op de eerste plaats in jouw leven zijn, want wat Hij allemaal heeft gedaan, voor jou en voor mij en voor allemaal, ja, dat is heel erg veel! Ja, en daarom sta jij bij Hem op nummer 1.

Ja, ik wil eigenlijk ook de Heer nummer 1 in mijn leven maken.
Ja, hij verdient het! Weet je, het is heel belangrijk dat je Hem ook dankt voor jouw bescherming en zegeningen. En, ja natuurlijk mag je ook danken voor waar jij van houdt, van je huisdier, voor je papa, mama, voor je vriendjes… En als Hij ook op nummer 1 mag staan in jouw leven, dan, zegt de Here Jezus Christus, zal Hij jouw zegenen. Hé, dat rijmt, hahaha, dat is leuk!

Okee, ik ga nu, Ruacha, Yeshu, Shalom! sprak de bode engel van God, en verdween.

 

Ja, en nu heb ik een verrassing voor jullie!
Het is een liedje, en dat gaat over de Here Jezus nummer 1 maken in jouw leven. En weet je, niet vergeten, de Here geeft jou Zijn zegen. Ga maar lekker meedansen, en de Heer danken daarvoor, dat jij en Hij, samen op een rij – haha, dat rijmt – nee, dat Hij jou nummer 1 maakt. Ja! Jippie!!! Musica!

 

Opmerking: Volledige tekstweergave voor doven, slechthorenden en anderstaligen
Use Google Translate and Bookmark it. Please share and do not change © BC
Vertalers in andere talen zijn zeer welkom

More messages on this website, also in English, Spanish, Portuguese, German, Filipino, Indonesian, Swahili, Surinamese, Korean, Polish and Russian!

Bron: Evangelicalendtimemachine.com

Radio EndtimeNews
If you want to make a donation to the EvangelicalEndtimemachine you can do so here by clicking on the logo.
Bookmark This Site
Save this site to your favorites:
Keyboard: (Ctrl+D)

Click this logo for the Newsletter

Malachi 3, verse 3 And he will sit as a refiner and purifier of silver, and he will purify the sons of Levi, and refine them as gold and silver; and they shall offer to the LORD offerings in righteousness. And verse 10 “Bring the whole tithe into the store-house, that there may be food in my house, and test me now in this,” says the LORD of hosts, if I will not open you the windows of heaven, and pour you out a blessing, that there shall not be room enough for.
Every Thursday
we are live on the
Endtime Live TV